Gimnazija Obala njeguje dugogodišnju interesantnu tradiciju da se školskoj godini izdvoji jedan dan koji je rezervisan za društveno-korisni rad. Ove godine taj dan je posvećen školi i njenom čišćenju i uređivanju, u skladu sa idejom pomoćnice direktora Dženete Sarajlić te uz veliku podršku direktora Benjamina Hedžića. Kako na najljepši način brinuti o prostoru koji je svima važan pokazali su profesori/profesorice i njihovi đaci. Koliko je prostor u kojem radimo i učimo važan, naučili smo zahvaljujući teškom periodu koji je iza nas kad smo bili izvan škole, isključivo u virtuelnoj učionici.
Učenici i učenice su podijeljeni u dvije smjene, te radili vrijedno i predano u prvoj i drugoj smjeni. Tokom cijele godine o higijeni, ljepoti i podsticajnom okruženju brinu naših šest higijeničarki. Taj posao nije nimalo jednostavan s obzirom na to da one svaki dan očiste skoro 6000 m2 prostora, (1000m2 po jednoj ženi). Svaki razrednik i razrednica, u saradnji sa svojim razredom, su osmislili najbolji način za uređenje kabineta, svečane sale, hodnika i prostora ispred škole. Posla je bilo mnogo i onda su svi predmetni nastavnici i nastavnice priskočili u pomoć. Koji kabinet će biti najljepši, koji hodnik najčišći? Bilo je takmičenje ravno aktuelnom Svjetskom prvenstvu u fudbalu. Mladi glasovi i smijeh učenika ispunili su prostor na najljepši način, diskutovalo se da li Ajnštajn da bude prvi na zidu uglednih u kabinetu Fizike, kako očistiti lišće sa mokrog pločnika, koje je najbolje sredstvo za prašinu, kako odnijeti ljestve na treći sprat, lobiralo se za krpe i boje. Umjetnici su oslikavali zidove, informatičari tražili optimalni položaj za kompjutere, a u kabinetima jezika mijenjali su se zastarjeli panoi i preko zidova nanosila boja i natpisi u formi grafita. U kabinetu biologije su nadomjestili markere, epruvete itd. U kabinetu hemije na zidovima su šarenim bojama prikazane formule i nazivi hemijskih jedinjenja, tako da je nemoguće da ih učenici ne zapamte, dok je planetarni prikaz atoma ukrasio zid i svojim šarenilom odašilje snažnu energiju koja će sigurno biti podsticajna za rad učeničkog mozga. Učenici i učenice, zajedno sa svojim profesorima i profesoricama, su marljivo obavili poslove, očistili školu, povezali se sa prostorom u kojem uče, shvatili važnost svakog posla. Mnogi učenici i učenice su prilikom čišćenja brinuli da se papir odlaže na poseban način i naknadno reciklira. Neki su bili izuzetno vrijedni pa je recikliralirano čak 1100 flaša povodom ove aktivnosti.
Iskreno se nadamo da će ovo postati općeprihvaćeni primjer kako brinuti o našem okruženju i u drugim školama, koje će slijediti naš primjer, jer je ono ključno za naš mentalni i fizički prosperitet. Više fotografija možete pogledati u galeriji.